Ekosistemi ile geniş bir yelpazede ürün ve teknoloji hizmeti sunan Xiaomi, bu sefer büyük çaplı bir sorunla karşı karşıya kaldı. Bu güvenlik sorununu gidermek için SU7 araçlarını geri çağırdığını duyurdu. Bu geri çağırma, farklı sürümlerdeki SU7'leri kapsıyor.
Otonom park sorunu nedeniyle 30 binden fazla araç, Xiaomi tarafından geri çağrılıyor.
Birkaç ay önce satışa sunulan, 27 dakika gibi bir sürede 50 bin adet satış yapan Xiaomi, kısa bir süre içerisinde 139 binden fazla satışını gerçekleştirdiği SU7 otonom aracı için bir geri çağırma oluşturdu. Bunun sebebi ise bir kullanıcının otonom park etme sistemini kullanırken aracın çizik ve çarpmalara neden olduğunu bildirmesiydi.
Xiaomi, bu durumun bulut sistemindeki senkronizasyon sorunundan kaynaklandığını ve bu yüzden otonom SU7'lerin park sistemlerini etkilediğini dile getirdi. Sorunla alakalı güncellemeler ve tedbirler alan şirket, bir güncelleme yayınlayarak bulut sisteminden cihazlara güncellemeyi gönderdi.
Yapılan güncelleme sonucunda SU7'lerde uzun süre test gerçekleştiren şirket, sorunun kalktığına kanaat getirdikten sonra ayrı bir duyuru gerçekleştirerek SU7'lerin artık servise gelmesine gerek olmadığını, bulut tabanlı güncellemeden sonra bu sorunun ortadan kalktığını teyit eden bir bildirimde bulundu. Yani, bizim dilimizde anlayacağımız şekilde OTA güncellemesi yayınlayan şirket, bu güncellemeyi yükleyen cihazlar için otonom park sorununu çözdüğünü dile getirirken, bu süreçte araçların servislere gitmeden kendi başlarına yapabileceklerinin duyurusunu yapmış oldu.
Geçtiğimiz yıl yapılan lansmandan sonra Çin'de büyük bir ilgi gören ve pazarda payını artıran şirket, toplam ürün satışının günümüz itibarıyla 137 binden fazla olduğunu dile getirdi. Her ne kadar satış raporlarıyla bunu doğrudan belgelemesek de, yakın zamanda bunu daha açık bir şekilde göreceğimizden eminim. Çünkü şirketin hedefi, 15 yıl içinde bu sektörde ilk 5'e oynamak.
Otonom park sorunu nedeniyle 30 binden fazla araç, Xiaomi tarafından geri çağrılıyor.
Birkaç ay önce satışa sunulan, 27 dakika gibi bir sürede 50 bin adet satış yapan Xiaomi, kısa bir süre içerisinde 139 binden fazla satışını gerçekleştirdiği SU7 otonom aracı için bir geri çağırma oluşturdu. Bunun sebebi ise bir kullanıcının otonom park etme sistemini kullanırken aracın çizik ve çarpmalara neden olduğunu bildirmesiydi.
Xiaomi, bu durumun bulut sistemindeki senkronizasyon sorunundan kaynaklandığını ve bu yüzden otonom SU7'lerin park sistemlerini etkilediğini dile getirdi. Sorunla alakalı güncellemeler ve tedbirler alan şirket, bir güncelleme yayınlayarak bulut sisteminden cihazlara güncellemeyi gönderdi.
Yapılan güncelleme sonucunda SU7'lerde uzun süre test gerçekleştiren şirket, sorunun kalktığına kanaat getirdikten sonra ayrı bir duyuru gerçekleştirerek SU7'lerin artık servise gelmesine gerek olmadığını, bulut tabanlı güncellemeden sonra bu sorunun ortadan kalktığını teyit eden bir bildirimde bulundu. Yani, bizim dilimizde anlayacağımız şekilde OTA güncellemesi yayınlayan şirket, bu güncellemeyi yükleyen cihazlar için otonom park sorununu çözdüğünü dile getirirken, bu süreçte araçların servislere gitmeden kendi başlarına yapabileceklerinin duyurusunu yapmış oldu.
Geçtiğimiz yıl yapılan lansmandan sonra Çin'de büyük bir ilgi gören ve pazarda payını artıran şirket, toplam ürün satışının günümüz itibarıyla 137 binden fazla olduğunu dile getirdi. Her ne kadar satış raporlarıyla bunu doğrudan belgelemesek de, yakın zamanda bunu daha açık bir şekilde göreceğimizden eminim. Çünkü şirketin hedefi, 15 yıl içinde bu sektörde ilk 5'e oynamak.