iPhone, iPad veya iPod touch'ınız güncellenmiyorsa ne yapmalısınız? (1 kişi okuyor)

Elbeate

Elbeate bir gün...
kullanici
23 Ocak 2022
95
1
43
14
eniyinet

iPhone, iPad veya iPod touch'ınız güncellenmiyorsa​

iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı kablosuz olarak güncelleyememenizin nedeni şunlardan biri olabilir.​

  • Aygıtınızda yeterli saklama alanı olmaması
  • Güncellemeyi indirme işleminin uzun sürmesi
  • Güncelleme sunucusuna erişilememesi
  • Güncellemenin tamamlanmaması

Güncelleme için yeterli alan yoksa​

Güncellemeyi indirmek ve yüklemek için yeterli alan yoksa aygıtınızdaki yazılım yer açmaya çalışır. Yalnızca yeniden indirilebilecek uygulama verileri kaldırılır; size ait veriler kaldırılmaz veya başka bir yere taşınmaz. Aygıtınızda hâlâ yeteri kadar alan açılmazsa aygıtınızı güncellemek için bilgisayarınızı kullanabilirsiniz.
Aygıtınızı bilgisayarınıza bağlayamıyorsanız kullanmadığınız içerikleri ve uygulamaları kaldırarak güncelleme için yer açabilirsiniz. Ayarlar > Genel > [Aygıt adı] Saklama Alanı bölümüne gidin.

İndirme işlemi uzun sürüyorsa​

Aygıtınızı güncellemek için internet bağlantısı gerekir. Güncellemeyi indirme işleminin süresi güncellemenin boyutuna ve internet bağlantınızın hızına bağlı olarak değişir. Güncelleme indirilirken aygıtınızı normal şekilde kullanabilirsiniz. Aygıtınız, güncelleme yüklenmeye hazır olduğunda size bildirir. İndirme işlemini hızlandırmak için başka içerik indirmekten kaçının ve mümkünse bir Wi-Fi ağı kullanın.

Güncelleme tamamlanmıyorsa​

Güncellemeyi yüklüyorsanız ilerleme çubuğu yavaş hareket ediyor gibi görünebilir. Güncelleme işleminin ne kadar süreceği, güncellemenin boyutuna ve aygıtınızdaki dosya sayısına bağlıdır.
Kablosuz olarak güncelleme yapıyorsanız aygıtınızı bir güç kaynağına bağlı tutun. Aygıtınızın pili biterse aygıtı bir güç kaynağına bağlayıp açın ve güncelleme veya geri yükleme işleminin tamamlanmasını bekleyin.
iPhone, iPad veya iPod touch'ınız donmuş gibi görünüyorsa veya açılmıyorsa ne yapmanız gerektiğini öğrenin.

Güncellemeyi kaldırın ve tekrar indirin​

iOS veya iPadOS'in en son sürümünü hâlâ yükleyemiyorsanız güncellemeyi tekrar indirmeyi deneyin:
  1. Ayarlar > Genel > [Aygıt adı] Saklama Alanı bölümüne gidin.
  2. Uygulama listesinden güncellemeyi bulun.
  3. Güncellemeye, ardından Güncellemeyi Sil'e dokunun.
  4. Ayarlar > Genel > Yazılım Güncelleme'ye gidin ve en son güncellemeyi indirin.
Güncellemeyi uygulama listesinde görmüyorsanız veya sorunla tekrar karşılaşırsanız aygıtınızı bilgisayarınızdaki Finder'ı ya da iTunes'u kullanarak güncellemeniz gerekir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar